Dag 3

25 augustus 2021 - Saint-Dizant-du-Gua, Frankrijk

Heerlijk geslapen, lekker ontbijt met op zelfgemaakte vijgenjam, koek en vers fruit. Met de eigenaren ons frans en hun engels bijgespijkerd. Aardige lui  harde werkers en levensgenieters. Goed, een stukje proefdraaien in de omgeving. We rijden naar de rivieroever 3 km verderop. Best wel een breed de Gironde. We fietsen tussen de wijgaarden en het is best wel glooiend. In de verte zien we een kerkje en gaan even kijken. Schattig dorpje maar best wel toeristisch dus stappen we weer op de fiets. Inmiddels hebben we 20 km afgelegd en met 27° is het best wel warm dus gaan we terug. We hebben een "afspraak". De januari is lekker warm.

1. Hans den Ouden:
    25 augustus 2021
    Ik moet er niet aan denken. Word je wakker moet je zelf je vijgenjam en koek maken. 😉 Geef mij maar die Amerikanen. Lekkere vette hamburger met patat als ontbijt🤪. En kant en klaar!
  2. Ingrid en Koos:
    27 augustus 2021
    (Zucht) vette hamburgers hebben ze hier ook en gesiers zijn ook lekker. Succes met vertalen.😛