Dag 14

4 september 2021 - Orléans, Frankrijk

Het plan vandaag is om in het Massif Central bij verschillende bergen langs te gaan. Er is regen op komst en met bewolking heb je daar dan niks aan. We zullen zien. Het is zonnig, 24° en de rit ernaar toen is om te smullen. De weg slingert door dalen en over bergruggen met prachtige luchten en dito vergezichten tot gevolg. Onze eerste stop of top is de Puy Mary, een 1787 meter hoge berg die in de Tour de France 2020 een finishplek was. Het laatste stukje kan je met een pad en trappen naar de top. Hij is best wel steil. Er drijven wolken over de top. Ik besluit om niet verder te gaan maar Koos gaat verder. Hij heeft geluk. Het klaart net even op en heeft een mooi uitzicht. Als we net terug in de auto zitten begint het te regenen en besluiten om Delft als eindbestemming in te geven. De A 75 snijd schitterend door het landschap. In Orléans nog een laatste overnachting van een eerst vakantie in Frankrijk waarin we veel gezien, beleefd en ervaren hebben. Leuk dat jullie meereisde,  Merci !!

1. Hans den Ouden:
    4 september 2021
    Gaaf slot van jullie vakantie.
  2. Evelien:
    4 september 2021
    Mooie ervaring begrijp ik dus Frankrijk voor jullie!