Vertrek, Delay...canceled

4 september 2019 - Schiphol Airport, Nederland

...15:30 En het regent. Verwachte vertrektijd nu 17:30. Technisch probleempje. Vliegtuig ligt aan infuus. Compensatie... Het is 18:45 geworden. Wij zijn blij met onze rechtstreekse vlucht en dat we tot 3 uur 's nachts bij ons hotel kunnen inchecken. Het is daar nu half negen in de ochtend dus ze blijven nog wel even wakker.;) Captain heeft ons persoonlijk verteld dat de vlucht is gecanceld. Probleem met het hydrolisch systeem. Compensatie? Overnachting, diner en ontbijt. Vliegen morgen om 12:30. Zoals mijn grote broer altijd zegt: "Hoort ook bij vakantie" We gaan het meemaken. Uitzicht is prima zo ook het hotel.

1. Hans den Ouden:
    4 september 2019
    Weg uit dit kouwe kikkerlandje. Have fun!!!
  2. Ron:
    4 september 2019
    Duurt even maar dan heb je ook wat. Veel plezier en groeten uit de Algarve!
  3. Els:
    5 september 2019
    Het is natuurlijk altijd balen als je vlucht wordt gecanceld, maar wees blij dat je een hotelkamer hebt gekregen en morgenochtend alsnog kan vertrekken. Goeie reis en veel plezier!
  4. Hans den Ouden:
    5 september 2019
    Hoe kon je dat uitzicht nou prima vinden? Je kijkt zo op die snelkookpan van 020. Ikke niet begijp😁
  5. Renee van der Knaap:
    5 september 2019
    Gewoon dan maar genieten van zo een hotelovernachting Weer een leuke aanvulling op het reisverhalen van jullie spannende vakantie Geniet ervan
  6. Anne:
    6 september 2019
    Hans,
    Ingrid houdt van koken en ja dan is zo'n bult een herkenning met je hobby :-) .
    PS
    Heeft iemand de wekker al laten afgaan in de VS ?
  7. Martijn:
    7 september 2019
    In ieder geval hebben ze recht op 600 euro pp.