Laatse dag Page en naar GC North Rim

23 september 2019 - North Rim, Verenigde Staten

Onze laatste dag in Page. Vroeg op, spullen oppakken, ontbijten en naar Lower Antelope Canyon en een boottocht op Lake Powel. Daarna foto's maken van Horseshoe Bend. Grappig om te zien dat er in deze vlakte zo'n diepe Canyon ligt. Veel gezien, allemaal even indrukwekkend en toch lekker relaxed. We gaan naar de Grand Canyon North Rim. Mooie rit er na toe. Op een gegeven moment zien we laaghangende bewolking? Als we de vlakte over zijn en bijna op de plaats van bestemming, zien we een grote rookkolom, is er brand? Nee, dan hadden ze de weg afgesloten. In de store waar we ijs kopen voor onze koelbox, ( bier drink je koud) vragen we het na. Door wind is een brand van een paar dagen terug weer aangegaan. Hij zit in het westen, wij gaan naar het zuiden. Het dashboard zegt dat het 13°C is! We kopen ook nog even wat brandhout. Tent staat wederom op een leuk plekje. We zijn hier 3 hele dagen en sluiten de dag af met een biertje in de Saloon. Tot gauw.

1. Hans den Ouden:
    23 september 2019
    Mooie foto's. Veel plezier bij de volgende stop.
  2. Els:
    24 september 2019
    Wat is het toch leuk om te zien hoe jullie genieten van deze fantastische rondreis door de VS.
    Bedankt dat wij mogen meegenieten door het bekijken van jullie schitterende foto's en video's.
    Enjoy! Groetjes, Els en Michel
  3. Els:
    25 september 2019
    Enjoy! Groetjes, Els en Michel
  4. Caroline:
    26 september 2019
    Idem Els 24 & 25 september 😂😂😂
    Leuk en veel foto's komen bekend voor. Moest gelijk weer San onze helikopter vlucht boven de Grand Canyon denken 😍