Zion NP

13 september 2019 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Nou, hebben we toch bereik! Mooi, kunnen we nog wat vertellen en laten zien. Eerst nog verkeerde afslag genomen maar dan via de snelweg verlaten we Las Vegas. Een leuke ervaring, de lichtjes, de drukte, de mensen. Eerst dacht ik dat het gigantisch druk en een heleboel herrie zou zijn. Maar vond het best wel relaxed. Alles is goed geregeld qua verkeer ed. Maar nu Zion NP. De weg er naar toe gaat eerst natuurlijk door buitenwijken van LV. Dan als je de valley weer uit rijd heb je achter je een mooi uitzicht op de stad. Al gauw rij je weer tussen de mooie vergezichten met mooie rotspartijen. Na ruim 100km freeway, yeah we mogen 120km, gaan we een kloof in en dan zojn ee al gauw in Springdale. Een plaats in het park waar ook de camping is. Zie er prachtig uit. Mooi aan gelegd en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een Thais restaurant waar het avondeten heerlijk smaakt. Na een borreltje gaan we slapen. Plannen maken we morgen wel bij het ontbijt. Er is hier een hoop te doen en te zien. Tot gauw.

1. Martijn:
    13 september 2019
    Klinkt allemaal goed. Maakte mij al zorgen dat het zo lang stil was, maar ik vond je blog ook ambitieus met alle natuurparken zonder wifi ;). Niet teveel typen en vooral veel genieten!