Zaterdag

24 oktober 2021 - Maastricht, Nederland

Vroeg op. Naar Valkenburg. Grotbiken. Op de mountainbike door de mergelgrotten. Een aanrader. Koos en ik reden met nog 2 mannen, waarvan 1 Reinier heet, in de staart en raakte bij een heuveltje op de groep kwijt. Afspraak is blijven staan en de gids komt terug. Voor de veiligheid roept de gids Sander "Reinier" en iedereen in de groep roept om de beurt naar achter Reinier en wanneer deze er nog is zegt hij "compleet" Dit woord loopt dan weer terug naar voren....ja, en toen kregen ze niets terug. Mocht je in Maastricht of Valkenburg zijn... aanrader!! Na deze ervaring gaan we een Bronne wandeling doen. De zon schijnt, prima weer dus. Tijdens de eerste heuvel glij ik uit en landt op mijn knieën. Eén hiervan begeeft het de heuvel weer af. Na overleg krijg ik de autosleutel, de rest gaat verder. Langs het spoor kom ik na 2 km weer bij de auto. In het dorp trakteer ik mezelf op koffie met rijstevlaai en rust voor mijn knie. Geef dan even door dat ik een stukje ga rijden en meteen even tank (€ 1,72) We verzamelen weer "Bei Katrien" , nemen een tosti met bier en gaan nog een stukje rijden. Toeristisch route naar 3-landenpunt. Bij de thai eten we lekker curry  en shusi. Morgen ontbijt bij "De Bisschopsmolen"  en dan weer naar huis. Het was een heerlijk relaxed lang weekend en leuk dat jullie er ook een beetje van hebben mee gekregen.

1. Evelien:
    24 oktober 2021
    Ben je aan het uitproberen wat je met je knie kan doen?😷
  2. Els:
    24 oktober 2021
    Dat zal inderdaad een hele leuke ervaring zijn, fietsen door de grotten... alleen balen dat uitgerekend jij op je knieën valt tijdens het wandelen, hopelijk herstel je snel!
  3. Hans den Ouden:
    25 oktober 2021
    Hebben ze Reinier ooit nog teruggevonden?
  4. Thecla:
    27 oktober 2021
    Ey ING, hopelijk nu je knie al wat hersteld?!
    En lekker thuis in beweging blijven, toch?!
    Wij wandelen hier in de Algarve ook best veel en iedere dag heel fijn yoga. Tot binnenkort?!