San Francisco op maandag

1 oktober 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Fietsen huren, we gaan de Golden Gate Bridge over fietsen. Maar eerst ontbijt bij Caffe Blanco. Op weg er naar toe komen we langs Roxanne Café. Wij zijn niet moeilijk en gaan naar binnen. Heerlijk ontbeten met Old Blue Eyes als achtergrondmuziek. Lopen door het Financial District langs Caffe Bianco die is closed. Komt dat even goed uit! Fietsen zijn snel geregeld bij Blazing Saddels en bij het Ferry Building pakken we de fietsbaan richting GG-Bridge. Tegenwind, een paar keer up-hill en dan krijg je op de brug een mooi uitzicht over Alcatraz en SF. Foto's maken en als je dan stil staat wibbelt ie wel wat. Het waait er enorm maar nu vanaf de zijkant. Het is niet hinderlijk. Aan de andere kant gaat het dan lekker naar beneden richting de ferry. Kaartjes koopje bij de fietsverhuurder erbij. De bewegwijzering is prima. Lekker boottochtje terug langs Alcatraz naar het Ferry Building. We leveren de fietsen in en gaan naar onze kamer en frisse ons wat op.  Afgesproken met vrienden uit Nederland, waren toevallig ook in SF,  om een hapje te gaan eten. Nob Hill Café, 1152 Taylor Street, San Francisco, italiaans, gewoon naar toegaan. Nog even de parkeermeter gevuld. Morgen .....