Las Vegas

12 september 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Rond 19:00 uur rijden we Las Vegas in. Ons hotel ligt 100 mtr  van "De Strip" af. "De Strip" ? Dit is DE straat in Las Vegas waaraan alle casino's liggen. De lichten zijn nog niet allemaal aan. We parkeren in de self-parking en gaan naar onze studio.  Op de 10de etage. Die is prima en is voorzien van een keukentje. Vanaf het balkon kunnen we links het vliegveld zien en rechts de strip. we maken onze plannen voor Las Vegas. Ik ben aan het stressen. Heb al dagen niets van me laten horen maar dat komt omdat ik nu pas weer wifiverbinding heb. We hebben het stof van Death Valley afgedoucht en gaan eropuit. Dat betekent eten bij Outback Steakhouse. Superlekker tip M. We gaan nog een stukje wandelen over de strip en dan slapen. Want de volgende dag besluiten we om naar de Teslawinkel te gaan voor petjes. Was gewoon een dealer, geen caps, dame verwees ons door naar de Freemont bij San Francisco hoofdkantoor, als die ze niet hebben Amezone. Mooi dat we daar straks in de buurt zijn. Nu nog even langs campingwinkel voor gascontainer.  Vanavond gaan we nog even de andere kant van de strip bekijken, wat eten en misschien  een  gokje wagen. Morgen gaat onze reis verder naar een aantal parken waar we zelf ons ontbijt en avondeten willen maken en ook geen zendmastenhebben.Dus voorlopig even geen berichten. Tot gauw.

1. Laurens:
    12 september 2019
    Als je tijd hebt... ga ook even naar het oude las Vegas... daar heb je (ten minste als dat er nog steeds is) the greatest light show on earth... hele straat van casino’s ern grote disco show 😁