Eerste dag

6 september 2020 - Eibergen, Nederland

11:10 in Arnhem. Banden nog even opgepompt en om 11:30 zitten we op route. Eerste klimmetjes Arnhem uit. Dan via Roozendaal de Veluwse Zoom op. Lekker bosrijk en langs de weg sporen van wilde zwijnen die de grond om gewoeld hebben. Gelopen naar een mooi uitzichtpunt over de heide en in de verte Duitsland. Daar krijg je honger van dus een stukje verderdoor een picknicktafel  opgezocht op een mooi plekje langs het bos. Bij Brummen het pontje over de IJssel genomen. Aan de overkant een slag door Bronkhorst. Mooi oud stadje. Verder de Achterhoek door met authentieke boerderijen en land met maïs. Verharde wegen met bomen en afgewisseld  met zandpaden. Voor Vorden landgoed Hackfort op de foto gezet. We zijn bijna in Eibergen. Prachtig fietsweer vandaag. 18° - 19°, zonnig, droog, wind mee. In Eibergen onze 1ste overnachtings plek. We hebben er 93 km opzitten.

1. Els:
    6 september 2020
    Wat een surprise, op de fiets naar Berlijn!
    Een hele fijne vakantie gewenst, hopelijk blijft het droog en zonnig tijdens jullie fiets avontuur.
  2. Thecla:
    7 september 2020
    Het weer zit gelukkig goed mee. Zat mooie plekjes te bezien, hè én nog vele te gaan.
    Geniet ervan!!